Black Friday er 30 gange vildere

Black Friday

Black Friday er for alvor blevet en begivenhed. Til trods for anti-købebevægelser og bæredygtighedsfokus er der ingen, der kan tage Black Friday fra os. Hvis du vil have gang i webshoppen, er du nødt til at spille med. Der er en forventning om, at du gør det. Kunderne forventer det. Problemet er naturligvis, at det godt kan være svært at sælge noget op til Black Friday.

Der er flere fifi & finter, der kan få kunder i butikken. Det klart billigste trick er nyhedsbrevet. Det har vi efterhånden fundet ud af.

10 gange så mange

Marketingplatform har kigget i tallene, og der er en klar trend. De kan se, at i ugen op til Black Friday bliver der sendt 10 gange så mange nyhedsbreve som normalt. Det gør der naturligvis, fordi det virker. Og fordi det er billigt. Den eneste udgift er, udover den tid vi bruger på at skrive dem, prisen på din mailplatform. Hvis den har en fast pris, så er det jo sådan set gratis at sende nyhedsbrevet. Uanset hvad, så er det minimalt, hvad det koster at sende nyhedsbrevet – og ROI’en er fantastisk.

30 gange så mange

På selve Black Friday går det helt amok. Der bliver der virkelig sendt mange nyhedsbreve ud. Der bliver nemlig sendt 30 (tredive) gange så mange nyhedsbreve som på en normalt travl dag. Så hvis du synes, at din mailboks bliver fyldt på Black Friday, er der en årsag til det. Med fare for at gentage os selv, så bliver indboksen fyldt op, fordi det kan betale sig. Det er god og sund fornuft. Send nyhedsbrevet og se, hvordan omsætningen stiger.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dansk onlinehandel har sat rekord atter engang. Selv en russisk invasion og en stigende rente har ikke kunnet stoppe folk

Betalingsapps er blevet danskernes foretrukne betalingsmetode online. Vi har tidligere skrevet om betalingsformer, men siden da er der sket et

Zalando er stadig den mest populære webshop i Danmark. I hvert fald hvis vi kigger på, hvor danskerne handler. Det

Inflationen har for længst vist sit grimme ansigt. Det er en kæmpe trussel for webshops og virksomheder generelt. En undersøgelse

Kun 11 % af danske virksomheder har onlinesalg til EU. Det viser en undersøgelse fra DI. DI medtager godt nok

Mange af os lever af vores onlinesalg. Men hvordan står det egentlig til med virksomhedernes onlinesalg i Danmark 2022? Det

Om os

Contenti er en content marketingbureau, der arbejder med content og indhold til webshops, nyhedsbreve og websites samt webstrategi.

Seneste posts

© Contenti

Tietgensgade 72, kld.
1704 København V.
Tlf.: 29 70 50 30
E-mail: hello@contenti.dk
CVR-nr.: 42096415

Vi bruger sporingscookies på vores hjemmeside for at forbedre vores marketingkampagner. Vi kan spore, hvordan du har tilgået vores hjemmeside, hvilke reklamer, du har klikket på, og hvilke sider du har besøgt.  Læs mere