At tidsnød er årsagen til, at nyhedsbrevene ikke bliver skrevet og sendt, er en skam. Hvis vi prøver at se på prisen, så er det næsten gratis. Hvis vi sammenligner med f.eks. CPA (prisen pr kunde) på et nyhedsbrev og en Google Adword- eller Facebook-annonce, er prisen meget lavere.
Nyhedsbrevet er betalt
Det tager naturligvis tid at skrive nyhedsbrevet, men det er interne ressourcer, hvor den eneste eksterne udgift kun er det software eller system, der bliver brugt til at udsende nyhedsbrevet. Hvis I alligevel har en fast pris på det, er det allerede betalt, uanset om I sender et nyhedsbrev eller ej, så koster det ikke ekstra at udsende nyhedsbrevet.
Ekstern hjælp er hurtigt tjent ind
Det er en klar businesscase, selv hvis der skal bruges ekstern hjælp til at forfatte og udsende nyhedsbreve, er det stadig langt billigere, særlig når vi tager, nyhedsbrevenes effekt med i regnestykket. Få nu skrevet de nyhedsbreve. Det er en god forretning.
Skal din virksomhed have hjælp til sit nyhedsbrev, så kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for jer.