Logo 5

Nyhedsbreve

Nyhedsbreve har stor værdi for virksomheden - og kunderne

Få tid til andre opgaver

Lad os skrive og sende dine nyhedsbrev

Vi tager os af alt i forbindelse med nyhedsbreve, så kan I bruge tiden til at udvikle forretningen. Og tage jer af kunderne.

De virksomheder, der sender mange nyhedsbreve, har også større succes med deres e-mailmarketing. Det skyldes ikke kun antallet af nyhedsbreve, men også det fokus der følger med.

Skuffende mange firmaer har for lidt tid til at arbejde med nyhedsbreve. Det er skuffende, fordi nyhedsbreve har en enorm værdi i forbindelse med både salg og retention. 

Mange danske firmaer har ingen strategi for deres nyhedsbrev. Virksomheden har med andre ord ingen fælles forståelse for, hvorfor de sender nyhedsbreve – og resultaterne udebliver derfor også.

Bliv ringet op

Indsigt giver godt content

analytics

Analyseværktøjer

En godt overblik over de grundlæggende hændelser på websitet er naturligvis vigtigt. Hvis vi ikke ved, hvad der sker, kan vi ikke forbedre det.

SEO

SEO-værktøjer

Søgemaskineoptimering handler og meget mere end at blive fundet på Google. Det er også vigtigt at blive fundet på de ord, folk søger efter.

domain registration

Onlinespørgeskemaer

Det er fornuftigt at lave en grundig undersøgelse af, hvad brugerne egentlig synes om websitet - og spørge, hvad de mangler.

Testværktøj

Testværktøjer

Det er vigtigt at teste billeder, overskrift, tekster, knapper osv. Der er ofte stor forskel på, hvad brugerne klikker på. Derfor tester og optimerer vi.

viral marketing

Trackingværktøjer

Det er også vigtigt at finde de steder på websitet, hvor brugerne har problemer. Derfor kigger vi med og finder de steder, hvor de sidder fast.

Rating

Feedback-funktioner

En hurtig feedback-formular er effektiv til lige at tage temperaturen på websitet og finde de udfordringer, brugerne har.

Få mere at vide

Ring

Du er velkommen til at ringe, hvis du har brug for hjælp med din kommunikation

29 705030

Vi bor centralt

Contenti ligger på Vesterbro lige ved Kødbyen, bus, metro og tog. Vi kommer overalt

Tietgensgade 72, kld. 1704 KBH. V.

En overset marketingdisciplin

Mere om nyhedsbreve

Nyhedsbreve er en lidt overset disciplin inden for markedsføring. Det er en skam, for det er sandsynligvis den markedsføringsform, der har den højeste ROI. Den eneste udgift er e-mailplatformen, der bliver brugt til at sende nyhedsbrevene ud på. 

Fordele ved nyhedsbreve

Det er flere fordele ved e-mailmarketing. Det er dig, der bestemmer indhold, frekvens og tidspunkt. En af de største fordele er, at det er kunderne eller læserne selv, der har bedt om, at du må kontakte dem nyhedsbrevet. De er interesserede i din virksomhed. Brug den tillid fornuftigt. En anden fordel er, at du har direkte adgang til læseren. Det er få andre steder, virksomheden har samme direkte adgang til læseren. Den sidste vigtige ting er, at du ved præcis, hvad læseren laver med nyhedsbrevet. Hvornår det bliver åbnet, hvor læseren klikker osv.

Høj konverteringsrate

Et godt nyhedsbrev er en vigtig kanal til at sælge, fastholde og udvikle dine kunder. Nyhedsbreve har en høj konverteringsrate, der bliver solgt for mange penge via nyhedsbreve, hvis du altså gør det ordentligt. Det er også godt til at skabe en relation med dine kunder. Gennem nyhedsbrevet kan du hjælpe dine kunder. Hvis du er dygtig, bliver du på sigt uundværlig for læserne, og så længe du er det, så churner de ikke. 

Segmentering af nyhedsbreve

En af de vigtigste elementer er segmentering. Din målgruppe er ikke en homogenstørrelse. Derfor skal nyhedsbrevet segmenteres bl.a. på baggrund af læserens adfærd og købshistorik, så den enkelte modtager får content om det, han/hun interesserer sig for. Den data er tilgængelig i flere systemer, som kan integrere med nyhedsbrevssystemet. 

Nyhedsbreve læses på mobilen

De fleste læser nyhedsbrevet på mobilen. Derfor skal nyhedsbrevet naturligvis være responsivt, men det er de fleste nyhedsbreve også, men derfor kan vi godt tænke over længde på de enkelte historier mm.

Automatiserede flows

Det smarte ved nyhedsbreve er, at vi kan lave automatiserede flows. Når først teksterne er skrevet, og de forskellige flows er sat op, kører det af sig selv. Der skal naturligvis være en, der holder øje, men det kræver langt mindre end andre marketingdiscipliner.

Contenti er et content marketingbureau med speciale i e-commerce, webkommunikation og -strategi. Vi arbejder med projektledelse, webshops, nyhedsbreve, websites og søgemaskineoptimering (SEO).

© Contenti

Tietgensgade 72
1704 København V.
Tlf.: 29 70 50 30
E-mail: hello@contenti.dk
CVR-nr.: 42096415

Contenti er et content marketingbureau med speciale i SEO, webkommunikation og -strategi. Vi arbejder med webshops, nyhedsbreve, websites, -strategi og søgemaskineoptimering.

© Contenti

Tietgensgade 72, kld.
1704 København V.
Tlf.: 29 70 50 30
E-mail: hello@contenti.dk
CVR-nr.: 42096415

Vi bruger sporingscookies på vores hjemmeside for at forbedre vores marketingkampagner. Vi kan spore, hvordan du har tilgået vores hjemmeside, hvilke reklamer, du har klikket på, og hvilke sider du har besøgt.  Læs mere